• PL | EN
Klienci i produkty

Klienci i produkty

Od jakości naszych usług zależy komfort życia milionów Klientów i bezpieczeństwo energetyczne kraju.

Przyjazna komunikacja

Klienci | Przyjazna komunikacja

Stale udoskonalamy obsługę Klientów, wprowadzając nowoczesne narzędzia komunikacji, podnosząc standardy ich obsługi oraz otwierając kolejne lokalizacje Biur Obsługi Klienta.

Za usprawnianie procesu zarządzania kontaktami z obecnymi i potencjalnymi Klientami odpowiada w naszej Grupie spółka Enea Centrum. Wiemy, że zadowolenie naszych Klientów zależy od sumienności, rzetelności, wysiłku oraz kompetencji naszych Pracowników, opierających się na ściśle określonych procedurach w obszarze współpracy z Klientem.

Mamy świadomość, że kwestia dostępności usług jest ważna dla naszych Klientów, dlatego oferujemy szereg rozwiązań zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych:

  • Oddaliśmy do dyspozycji Klientów 32 Biura Obsługi Klienta (BOK)
  • Wprowadziliśmy zmiany w obsłudze Klientów, które skróciły średni czas oczekiwania w naszych placówkach
  • Ulepszyliśmy naszą stronę internetową
  • Wprowadziliśmy dodatkowe narzędzia komunikacji, m.in. czat z konsultantem



  • Biura Obsługi Klienta

  • Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

  • Portal Przyłączeniowy

Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza wyrażenie zgody na zamieszczanie automatyczne plików cookies w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej. Szczegóły dotyczące m.in. celu wykorzystania plików cookies oraz sposobu zarządzania ich ustawieniami znajdą Państwo w polityce prywatności.Akceptuję