Od jakości naszych usług zależy komfort życia milionów Klientów i bezpieczeństwo energetyczne kraju. „Enea dostarcza stale produkty i usługi, wyprzedzając oczekiwania Klientów” – tak określona Misja Enei pokazuje, że Klient i jego potrzeby są w centrum naszej uwagi. Dostrzegamy zagadnienia, które są ważne dla Klientów i starannie staramy się je realizować.
Odpowiadamy za sprzedaż energii na terenie całej Polski, dostarczając ją do wszystkich segmentów Klientów i sektorów gospodarki.
Profil naszych Klientów jest zróżnicowany, są nimi zarówno gospodarstwa domowe jak i przedsiębiorstwa produkcyjne, dlatego też oferujemy szeroką ofertę produktów i usług.
Zależy nam na budowaniu odpowiedzialnej relacji z Klientami opartej na lojalności i wzajemnym zaufaniu.
Koncentrujemy się na udoskonalaniu standardów obsługi Klienta i konsekwentnie usprawniamy kanały komunikacji.
Tworzymy koncern składający się z wielu spółek, a każda ma swoich Klientów i partnerów biznesowych. W celu zapewnienia szczegółowo określonych standardów relacji z Klientami, wyodrębniamy następujące ich grupy:
indywidualni (w tym gospodarstwa domowe)
biznesowi
kluczowi
strategiczni
przetargowi
Kluczowym Klientem dla części z nich jest Klient wewnętrzny, czyli należący do Grupy Enea, np. Enea Serwis czy Enea Pomiary.
Główne usługi i produkty
Oferujemy szeroką gamę produktów wychodzącą naprzeciw różnym oczekiwaniom i potrzebom. Jako Grupa dokładamy wszelkich starań, aby każdy znalazł w Enei najlepiej dopasowaną do siebie ofertę.
Nasze bogate portfolio produktowe zawiera m.in. produkty łączące w sobie energię elektryczną oraz usługi czy produkty dodatkowe, takie jak pomoc fachowca w usuwaniu drobnych awarii domowych oraz innowacyjne urządzenia do inteligentnego zarządzania domem. Dodatkowo nasi Klienci indywidualni po wcześniejszym zarejestrowaniu się mogą korzystać z programu lojalnościowego - Strefy Zakupów. Serwis ten umożliwia zakupy dedykowanych przez Eneę produktów z atrakcyjnymi rabatami.
Nasz produkt Energia + Pewna Cena został najlepiej oceniony przez Polski Instytut Badań Jakości w dwóch kategoriach:
ogólne warunki oferty
najbardziej przejrzysta oferta dla Konsumenta spośród ofert 16 firm zajmujących się sprzedażą energii.
Główna gama naszych produktów
Oferta dla gospodarstw domowych
Enea Smart – produkt stanowiący połączenie energii elektrycznej z pakietem nowoczesnych rozwiązań, które zabezpieczą dom przed pożarem, zalaniem czy włamaniem, a także pozwalają bardziej efektywnie zużywać energię elektryczną
Energia + Fachowiec – sprzedaż energii elektrycznej w pakiecie z usługami drobnych napraw domowych (elektryk, technik instalacji grzewczych i gazowych)
Energia + Zdrowie – sprzedaż energii elektrycznej w pakiecie z usługami medycznymi
Energia + Pewna Cena – Klient otrzymuje gwarancję niezmienności cen energii elektrycznej w czasie trwania umowy
Energia + Oszczędny dom – Klient otrzymuje gwarancję niezmienności cen energii elektrycznej w czasie trwania umowy
Energia + Rodzina – produkt dedykowany Klientom posiadającym Kartę Dużej Rodziny
Energia + Fotowoltaika – Klient otrzymuje pomoc przy analizie potrzeb i możliwości technicznych, projekcie instalacji, pozyskaniu finansowania oraz wykonania i podłączeniu instalacji fotowoltaicznej do sieci
Enea Eco – oferta antysmogowa kierowana od początku 2018 roku do Klientów, którzy chcą rozpocząć korzystanie w swoich domostwach z ogrzewania elektrycznego lub też ładować pojazdy elektryczne w godzinach nocnych
Oferta dla firm
Energia + Stała Cena – Klient otrzymuje gwarancję niezmienności cen energii elektrycznej w okresie trwania umowy
Energia + Zawsze Taniej – produkt skierowany do przedsiębiorstw, gwarantujący Klientom niezmienność cen przez okres obowiązywania umowy oraz opust do 20% od cen standardowych
Energia + Index – produkt skierowany jest dla przedsiębiorców zainteresowanych ceną energii ustaloną w oparciu o indeksy rynku terminowego
Dual Fuel – kompleksowa usługa sprzedaży energii elektrycznej i gazu ziemnego dla przedsiębiorstw
Energia + Professional – powiązany ze sprzedażą energii elektrycznej pakiet usług doradczych pozwalających zoptymalizować zużycie energii elektrycznej
Pakiet Asystent – szeroka gama usług wspierających biznes dostępnych w ramach oferty Energia + Stała Cena oraz Energia + Zawsze Taniej obejmujących między innymi pomoc elektryka czy organizację interwencji informatyka lub serwisanta sprzętu biurowego
Jeżeli szukasz więcej informacji:
Szczegółowe opisy naszych ofert znajdują się na naszej stronie internetowej:
W 2017 roku na spółki naszej Grupy nie zostały nałożone kary z tytułu niezgodności z prawem i regulacjami dotyczącymi dostawy i użytkowania produktów oraz usług. Udzieliliśmy Klientom bonifikat w łącznej wysokości 2 191 323 zł, które związane były głównie z parametrami jakościowymi energii elektrycznej oraz standardami obsługi Klientów.
Informujemy, że w ramach witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie ze strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących tych plików oznacza wyrażenie zgody na zamieszczanie automatyczne plików cookies w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień dotyczących cookies mogą Państwo dokonać w swojej przeglądarce internetowej. Szczegóły dotyczące m.in. celu wykorzystania plików cookies oraz sposobu zarządzania ich ustawieniami znajdą Państwo w polityce prywatności.Akceptuję