Cenimy zdanie naszych Klientów, dlatego też regularnie przeprowadzamy wśród nich badania satysfakcji. Ich wyniki stanowią dla nas cenne źródło informacji i na ich podstawie planujemy dalsze działania w obszarze współpracy z Klientem.
W 2017 roku zrealizowaliśmy „Badanie Satysfakcji Klientów Enea na tle konkurencji”. Zamierzeniem badania było określenie poziomu satysfakcji ze współpracy z Eneą we wszystkich grupach Klientów - zarówno indywidualnych, jak i biznesowych. Analogiczne badania zrealizowaliśmy wśród Klientów naszych konkurentów rynkowych. W badaniu wzięło udział ponad 1400 Klientów Enei i blisko 1000 Klientów innych firm.
Wskaźnik satysfakcji Klienta (CSI) w badaniu przeprowadzonym na przełomie 2017/2018 roku wyniósł dla Enei 78,79. Satysfakcja naszych Klientów wzrosła o 2,27 punktów w stosunku do wyniku z roku ubiegłego. Zakładamy kontynuację i cykliczne, coroczne badania niniejszego wskaźnika satysfakcji Klientów.
|
2015 |
2016 |
2017 |
Wskaźnik satysfakcji Klienta (CSI) |
67,83 |
76,52 |
78,79 |
Prowadziliśmy też inne badania opinii Klientów, m.in. badania „Tajemniczego Klienta” czy też badania satysfakcji Klienta Enei Oświetlenie i Enei Serwis.